HDMI kabel aansluiten aan Macbook Pro.. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Mensen! Okay, ik wil dus graag dat het scherm van mijn laptop te zien is op mijn tv. Nu weet ik dat macbooks pro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HDMI kabel aansluiten aan Macbook Pro..
Hey Mensen!
Okay, ik wil dus graag dat het scherm van mijn laptop te zien is op mijn tv. Nu weet ik dat macbooks pro geen HDMI kabel tolereren, dus heb ik een VanCryst mini displayport gekocht (via Redhound). Daarnaast heb ik een HDMI kabel gekocht (gewoon bij Action ). Mijn tv is een Akai ALD2416FH. Al met al, nu heb ik de HDMi in mn Akai TV zitten en de mini displayport koppelt mijn laptop aan die HDMI.. toch laat hij op mijn televisiescherm gewoon nog televisie zien... Hoe krijg ik het scherm van mijn laptop nu op mijn tv? Ligt het aan de kabels dat hij dat niet automatisch doet of mis ik toevallig een instelling? Alvast enorm bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad haha super dom.. ik dacht dat de tv automatisch zou overschakelen maar moet hem nog op HDMI zetten.. Bedankt in ieder geval
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
akai, hdmi, mac, mini displayport, televisie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
Video: Macbook Pro MiniPort To HDMI (geluid/audio probleem) | IWantMusic | Muziek, foto & video | 3 | 06-03-12 21:26 |
iPad 2 aan vga kabel aansluiten voor films | nouska1976 | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 03-02-12 12:38 |
En ik bied een macbook pro 15" aan | Destiny | Archief | 5 | 31-01-09 18:47 |
|
|