Facetime fout niet activeren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik heb sinds kort een imac eind 2006 waar ik graag Facetime op wil activeren maar dat doet hij niet hij geeft de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facetime fout niet activeren
Hoi iedereen,
Ik heb sinds kort een imac eind 2006 waar ik graag Facetime op wil activeren maar dat doet hij niet hij geeft de fout "er heeft zich tijdens het verwerken een fout op de server voorgedaan" ik heb al op internet gekeken maar daar werd ik ook niet wijzer van. dus kan iemand me helpen? met groet De iphone 3gs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren met buitenlandse simkaart | Jensengels | iPhone algemeen | 4 | 24-11-12 13:19 |
SAM en MiTime (facetime activeren) | nielsvdplas | Jailbreak apps en thema's | 1 | 31-12-11 04:01 |
activeren van Imessage en Facetime in IOS 5 | GoGo22 | iPhone algemeen | 14 | 24-10-11 21:51 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
Facetime activeren | SergioEdelman | iPhone algemeen | 5 | 30-11-10 23:09 |
|
|