Zoek programma(Database)? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo, Ben nieuw hier op het forum (Bijna niks gepost hier)en wil gelijk maar met de deur in huis vallen. Ik ben op zoek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek programma(Database)?
Hey hallo,
Ben nieuw hier op het forum (Bijna niks gepost hier)en wil gelijk maar met de deur in huis vallen. Ik ben op zoek naar een programma wat ik eerder op mijn Macbook had staan echter door een cleaninstall ben ik het programma kwijt en kan het niet meer vinden. Het is een soort zoek programma die de HD's en netwerken scant. Het Programma had een eekhoorn als een icoontje. Wie kan mij helpen met dit programma? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een barcode/QR-code app met ingebouwde database | fdepijper | iPhone Apps | 1 | 03-11-14 20:31 |
Wijn database / programma | Lancia | iPhone Apps | 0 | 15-06-10 21:19 |
Zoek en programma | Heccer | iPhone algemeen | 0 | 28-02-10 11:55 |
goed werkend database programma | chippie777 | iPhone Apps | 6 | 13-02-10 20:57 |
Op zoek naar een programma, naam vergeten. | theory18 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-09-09 12:32 |
|
|