Hoe kan ik bij mijn mail boxen? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs mijn harddisk in mijn MBP (eind 2008, 2.4GHZ / 8GB) vervangen door een SSD. Werkt als een zonnetje. De oude harddisk kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik bij mijn mail boxen?
Ik heb onlangs mijn harddisk in mijn MBP (eind 2008, 2.4GHZ / 8GB) vervangen door een SSD. Werkt als een zonnetje. De oude harddisk kan ik nu als externe harddisk gebruiken. So far so good....
Nu dat ik mijn SSD in gebruik heb genomen, merk ik dat ik mijn mail boxen kwijt ben en ik zie ze ook nergens meer op mijn ex harddisk die nu dus als externe harddisk in gebruik is. Ik heb verder niets met de harddisk gedaan, als ik de harddisk aansluit zie ik al mijn bestanden, behalve dus die mailboxen.... Iemand enig idee hoe ik die terug kan vinden? dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn externe harddisk heet inmiddels Oude HDD MBP Eb moet ik dat dan invullen waar nu Macintosh HD staat? En welke gebruikersnaam?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
krijg deze melding: -bash: Oude: command not found
|
|
|||
|
|||
Als je de Terminal gebruikt is dat "Oude HDD MBP"/Users/enz...
Als je niet weet hoe je de Terminal moet gebruiken dan gebruik Finder. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Dank je, ik ga nog even kijken
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 januari 2015 om 23:11 ---------- Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd maar noch via terminal, noch via finder zie ik de map "Mail". Mogelijk een hidden folder? Hoe krijg ik die weer zichtbaar? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kan ik zedge ringtonen bij mijn whatsapp ringtonen krijgen? | eelserins | Ringtones en Wallpapers | 6 | 19-03-19 19:30 |
Mail: Hoe kan ik zodanig hotmail acc. instellen zodat ik heel mijn inbox kan inzien? | hot12345 | iPhone algemeen | 6 | 11-02-13 22:06 |
iPhone: Hoe kan ik mijn SHSH blobs terugvinden na herstel van mijn PC? | iphone1997 | Jailbreak | 5 | 08-02-12 21:00 |
Mail (sent- etc) boxen | mariekes | iPhone algemeen | 0 | 19-01-10 15:57 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
|
|