3rd party Apple-compatible geheugen in NL? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Een beetje off-topic, maar Mac berichten worden getolereerd en er is geen specifieke plek op het forum, dus maar hier... Ik overweeg de aanschaf van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
3rd party Apple-compatible geheugen in NL?
Een beetje off-topic, maar Mac berichten worden getolereerd en er is geen specifieke plek op het forum, dus maar hier...
Ik overweeg de aanschaf van een iMac, maar geheugen is bij Apple nogal duur en daarom kijk ik naar alternatieven. Dit is een goede 32 GB set in de US: OWC 32.0GB 1867MHz DDR3 SO-DIMM PC3-14900 SO-DIMM Zijn er ook NL shops die dit geheugen (of vergelijkbaar) verkopen? Welke?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen idee waar dat in NL te vinden zou zijn. Ik koop zulke dingen altijd op eBay Duitsland:
|
|
||||
|
||||
Daar koop ik ook wel eens iets, maar nu helemaal niet aan gedacht…
Goede tip dus! Dankjewel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3rd Party webbrowser voor iPhone. | Gekko | Archief | 1 | 15-01-09 08:30 |
3rd party Software problemen 1.1.3 | RapStar | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-02-08 14:07 |
Bellen / 3rd party headphones | AllStar | iPhone accessoires en onderdelen | 13 | 16-11-07 00:25 |
3rd party apps werken niet | Peter | Unlock [archief] | 2 | 30-10-07 18:29 |
3rd party software slecht? | Niekie | iPhone algemeen | 3 | 01-10-07 23:21 |
|
|