Apple ID zonder betaalgegevens, gratis app downloaden lukt niet. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik gebruik sinds kort een iMac op mijn werk. Deze iMac kan geüpdatet worden naar El Capitan, maar daarvoor heb ik een Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID zonder betaalgegevens, gratis app downloaden lukt niet.
Beste forumleden,
Ik gebruik sinds kort een iMac op mijn werk. Deze iMac kan geüpdatet worden naar El Capitan, maar daarvoor heb ik een Apple ID nodig. Het aanmaken daarvan is gelukt echter loop ik vast bij de betaalgegevens. Ik heb namelijk geen credit card. De oplossing zou zijn om eerst een gratis app te downloaden. Ik heb meerdere apps geprobeerd echter krijg ik dan de melding: kan niet op 'Macintosh HD' worden geïnstalleerd, omdat OS X versie 10.11 of hoger is vereist. Deze iMac heeft OS X 10.8.5. Wat zou ik nu kunnen doen? Met vriendelijke groet, Marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Download in iTunes op die Mac eens een paar gratis iOS apps met het Apple ID dat je aangemaakt hebt. Voer wel eerst alle OS X 10.8 updates uit op de Mac (als je dat nog niet gedaan hebt).
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor deze tip! Ik heb dit uitgeprobeerd en helaas krijg ik dan de melding: "Deze Apple ID is nog niet gebruikt in de iTunes Store. Controleer uw accountinformatie."
Zijn er nog andere mogelijkheden eventueel? |
|
|||
|
|||
Als je vastloopt bij betalingsgegevens is je Apple id volgens mij nog niet actief.
Het is zaak om juist zonder id iets gratis te downloaden. De store geeft dan de keuze bestaande Apple id gebruiken of nieuwe aanmaken. Maak dan een nieuwe aan en kies bij betalingsopties geen creditcard. (Deze optie komt er alleen op deze manier) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Puzzels downloaden via app lukt niet! | freen009 | iPad algemeen | 2 | 24-11-13 20:42 |
App store apps downloaden lukt niet Iphone 5 | selocan | iPhone Apps | 4 | 02-10-13 21:47 |
Update app downloaden lukt niet | hennat | iPhone Apps | 17 | 29-04-13 16:29 |
Melding over betaalgegevens bij gratis app | korfnath | iPhone Apps | 5 | 29-03-10 07:31 |
|
|