iMac: Apple Mail discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een inbox waar emails automatisch binnenkomen vanuit een aantal andere eigen accounts. Dus, ik heb account a, b en c, en zodra er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMac: Apple Mail
Ik heb een inbox waar emails automatisch binnenkomen vanuit een aantal andere eigen accounts. Dus, ik heb account a, b en c, en zodra er een email op een van deze accounts binnenkomt wordt deze automatisch verzonden naar account d.
Nu wil ik vanuit account d een reply sturen. Het liefst wil ik op dat moment, dus in account d, kunnen kiezen of ik account a, b, c of d als afzender gebruik. Bestaat deze mogelijkheid? Zo ja, hoe bewerkstellig ik dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
email, mail, meerdere accounts |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Op imac werkt mail niet op iphone wel | maanus | Desktop-applicaties | 3 | 26-05-16 11:23 |
iMac Mini als Apple TV | Murgen | Apple TV - 4e generatie | 4 | 13-12-15 23:33 |
Imac bedienen via Apple TV | Supersannie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-08-13 20:18 |
Apple TV 3 onvindbaar op iMac | Daan83 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 28-07-13 05:20 |
Mail ophalen iphone Imac | scubaman | iPhone algemeen | 5 | 20-06-11 11:59 |
|
|