Explorer voor mac discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal , ik ben opzoek naar een explorer voor mac ,kan hier mij iemand mee helpen ? alvast bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Explorer voor mac
Hoi allemaal ,
ik ben opzoek naar een explorer voor mac ,kan hier mij iemand mee helpen ? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De Finder die standaard in macOS zit?
Zo niet: welke functionaliteit mis/zoek je?
|
|||
|
|||
Ik moet voor mijn job met een internet site werken die beveiligd is met een certificaat . enkel werkt die via microsoft explorer op een windows pc.Nu ik volledig overgeschakeld ben op mac heb ik dus mijn eerste probleem. dus op mijn mac werkt het niet . dus had ik gedacht als er een explorer is voor mac heb ik misschien kans dat die site wel opent .
alvast bedankt voor de hulp |
|
|||
|
|||
Internet Exploder voor Mac heeft ooit bestaan maar dat is al heel lang geleden. Ergo, er bestaat geen Internet Exploder voor Mac.
Je kan Windows virtueel op een Mac draaien met Parallels Desktop of VMWare. Of ook native met Boot Camp. |
|
|||
|
|||
brrrr daar heb ik niet veel verstand van ! Timosha
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik het eekhoorntje op mijn Mac...
kost nix en doet goe zijn werk... EasyFind... Download DEVONthink, DEVONagent & Co for Mac - DEVONtechnologies Edit : Niet echt wat je zoekt...Sorry...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nope...had de post net ge-edit...Sorry...
Maar ik zou Firefox voor Mac eens proberen... |
|
|||
|
|||
Of de Safari User Agent tijdelijk op Internet Explorer zetten:
How to Change Safari?s User Agent on OS X |
|
|||
|
|||
geprobeerd . en werkt half ,de pagina verschijnt half en dan verschijnt er The page requires a valid SSL client certificate
Your client certificate is untrusted or invalid. A Secure Sockets Layer (SSL)client certificate is used for identifying you as a valid user of the resource. enz |
|
|||
|
|||
Het is wel wat. Is dat nog een website uit de vorige eeuw die je nodig hebt voor jouw job? Ze willen iets veilig maken maar het moet wel draaien op de onveilige Internet Exploder
Met CrossOver zou het moeten lukken: https://www.codeweavers.com/products/crossover-mac https://discussions.apple.com/thread...rt=15&tstart=0 |
|
||||
|
||||
@Tuscani, is het iets "geheims"?
Deel anders die site / gegevens eens met Timosha, als hij het niet weet bestaat het niet of is het nog niet uitgevonden |
|
|||
|
|||
Timosha ,
heb de link geprobeerd van crossover , tot mijn grootste spijt werkt het ook niet . explore 7 gedownload , het begin logo van de site komt erop ,maar daarmee is het ook gezegd. |
|
|||
|
|||
Dan zult ge op één van de twee manieren die ik beschreven heb Windows op die Mac moeten zetten.
|
|
|||
|
|||
vrees ervoor
maar daar heb ik een vraag over , als ik daar windows op installeer ,kan ik dan ook gewoon op het systeem van mac blijven draaien , en enkel als ik die site nodig heb switchen naar windows. want windows =. virussen en dit wil ik ten allen tijden voorkomen ,omdat gans mijn boekhouding erop staat . snap je . |
|
|||
|
|||
Ik snap het allemaal.
Als ge Windows virtueel draait in Parallels (of VMWare) kunt ge zelfs Windows naast macOS draaien. Draait ge Windows native met Boot Camp dan moet ge de Mac herstarten om Windows te gebruiken. Windows virussen kunnen geen schade aanrichten aan macOS (of OS X). |
|
|||
|
|||
ok ,
sorry dat ik het vraag . maar zou je me stap voor stap kunnen uitleggen ,hoe ik die parallel of VMWare op mijn mac krijg . want van dit soort zaken heb ik echt geen kaas gegeten . al zeer bedankt voor de hulp hoor . |
|
|||
|
|||
Op de website van Parallels vindt ge all informatie die ge nodig hebt:
Run Windows on Mac with Parallels Desktop 12 for Mac KB Parallels: Installing Windows on your Mac using Parallels Desktop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone explorer | hangbuik | iPhone Apps | 0 | 27-02-12 21:11 |
Wanneer QuickPwn 2.2.1 voor de Mac / DFU problemen op de Mac | Gilliam | Archief | 5 | 30-01-09 13:12 |
Explorer / verkenner voor 3G met usb kabel | Legalize | Desktop-applicaties | 3 | 25-09-08 13:40 |
|
|