Internet connectie klap in elkaar bij aanzetten Macbook Pro discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Vraagje: Ik heb een telfort adsl. Deze werkt doorgaans wel ok. De afgelopen uren was mijn internet super traag. Modem/router reset. 1 voor 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet connectie klap in elkaar bij aanzetten Macbook Pro
Hallo
Vraagje: Ik heb een telfort adsl. Deze werkt doorgaans wel ok. De afgelopen uren was mijn internet super traag. Modem/router reset. 1 voor 1 mn pc/laptop en telefoon weer verbonden. Maar op het moment dat de macbook aangaat dan zak de verbinding in als een pudding. Wi-Fi of met ethernet kabel maakt niet uit. Zie de pingplot in plaatje. Zet macbook weer uit. En internet is weer snel. Hoe kan dat in godsnaam. De rechte meting is wanneer de macbook uit staat. De grillige veranderingen is wanneer de macbook aan staat. Bizar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zit een hele hoge latency op de node 195.240.240.198 en dat is een Telfort node op het WAN. Daar heeft die MacBook niets mee te maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zodra alles draait (telfort via netwerkkabel aan hp probook) ZONDER MacBook aan te hebben gezet, heb ik een snelheid van bijvoorbeeld 8Mbit of zelfs meer. Zet ik de MacBook AAN dan kan ik met een speedtest (HP elitebook via netwerkkabel) nog geen 300Kbit halen. Dat ik toevallig mn netwerkping bekijken en een correlatie zie is geen toeval. Dit heet packetloss. Doe ik de MacBook weer uit, hoppa speed restored. Dus ik doe een beroep op iemand die mijn vraag kan beargumenteren en verklaren. Ik ben uiteraard een windowsman (iemand die zijn pc kan tweaken en tunen) en die macbook is niet van mij. Ik weet dat apple het inferieure dichtgespijkerde materiaal is maar misschien is er iemand een idee, zoals drivers updaten, zonder dat die rotzooi ontploft of direct zn garantie verliest. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Somebody just made Timo's ploink list...
|
|||
|
|||
zoals ik al dacht kan niemand hier antwoord op geven. USERS!
|
|
||||
|
||||
Wa komde dan op dit forum doen..?
Wij doen hier toch nix anders dan lullen... Dat mensen dat gelul nie tegoei kunnen lezen of interpreteren... DA'S ONS PROBLEEM NIE !!! |
|
|||
|
|||
Just!
Komt er hier een Windowsmenneke, op hoge poten, vertellen hoe ik een ICMP Echo Request en een Packet Loss moet interpreteren. Dat wist ik al toen er nog geen sprake was van Windows en Windowsmennekes. Blacklisted! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: MacBook Pro gebruiken als meekijkscherm bij video opnamen met iPhone | bobvandongen | Muziek, foto & video | 0 | 07-11-13 13:15 |
Macbook Pro toetsen reageren laat bij Gamen | Maartenvdw | Desktop-applicaties | 3 | 14-06-13 16:04 |
Connectie van MacBook Pro met Apple tv 3 | Mariam | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 23-10-12 15:54 |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
connectie internet | ducky | iPad algemeen | 11 | 17-05-10 20:26 |
|
|