Mail instellen accountnaam en wachtwoord klopt niet discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik Mail open en een account toevoeg loop ik meteen al vast. Kies email-aanbieder – Andere Dan voeg email-account toe: Naam, Emailadres en wachtwoord ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail instellen accountnaam en wachtwoord klopt niet
Als ik Mail open en een account toevoeg loop ik meteen al vast.
Kies email-aanbieder – Andere Dan voeg email-account toe: Naam, Emailadres en wachtwoord – Log in En hier gaat het meteen mis. Hij geeft meteen de melding: Controle accountnaam en wachtwoord mislukt. En dan kan ik ook niet verder alleen maar terug. We hebben verschillende emailadressen en hij doet dit bij alle emailadressen. (Je zou nog kunnen denken dat ik een wachtwoord vergeten ben, maar dat is dus niet zo omdat hij dat bij alle accounts doet) Het lijkt wel of er ergens een instelling niet goed staat. Enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
die bestaan wel. op mn iphone en op een oudere mac heb ik ze wel kunnen installeren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wachtwoord opnieuw instellen, link in gestuurde e-mail werkt niet? | rmsa | iPhone algemeen | 6 | 09-03-14 01:01 |
Kan facebook wachtwoord niet meer instellen op nieuwe ipad mini | lyt | iPad Apps | 4 | 28-01-14 22:52 |
instellen mail van server one.com lukt niet | willands | iPhone algemeen | 1 | 06-08-12 11:39 |
Mail.app en Exchange wil wachtwoord niet accepteren | royster | iPhone Apps | 1 | 27-07-08 13:51 |
Mail instellen lukt niet. (Telenet) | Matthi | iPhone algemeen | 9 | 10-01-08 15:36 |
|
|