//

Google en Apple agenda kleuren

Google en Apple agenda kleuren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw en ik gebruiken onder een inlog een agenda in Google. Voor ons zelf maar ook activiteiten van de kinderen heeft ieder zn eigen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-17, 13:22
gribbel gribbel is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard Google en Apple agenda kleuren

Mijn vrouw en ik gebruiken onder een inlog een agenda in Google. Voor ons zelf maar ook activiteiten van de kinderen heeft ieder zn eigen kleurtje. Nu wil ik op de Mac in ios kalender deze kleurtjes zichtbaar krijgen maar dat is vlgs mij alleen mogelijk als ik voor ieder een aparte agenda aanmaak etc etc. of zijn er andere apps op de mac die wel de kleuren uit Google Calendar overnemen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda, kleurtjes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner Tribooo iPhone Apps 0 03-01-16 10:51
Kleuren in agenda ThomasKrijt iPhone algemeen 0 21-09-13 20:07
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. JohnBo63 iPad Apps 3 31-01-13 15:48
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren joey.niftrik iTunes 1 08-11-10 20:13
Kleuren van agenda's in iOS thomasvossen iTunes 3 01-07-10 12:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.