Google en Apple agenda kleuren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw en ik gebruiken onder een inlog een agenda in Google. Voor ons zelf maar ook activiteiten van de kinderen heeft ieder zn eigen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google en Apple agenda kleuren
Mijn vrouw en ik gebruiken onder een inlog een agenda in Google. Voor ons zelf maar ook activiteiten van de kinderen heeft ieder zn eigen kleurtje. Nu wil ik op de Mac in ios kalender deze kleurtjes zichtbaar krijgen maar dat is vlgs mij alleen mogelijk als ik voor ieder een aparte agenda aanmaak etc etc. of zijn er andere apps op de mac die wel de kleuren uit Google Calendar overnemen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, kleurtjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner | Tribooo | iPhone Apps | 0 | 03-01-16 10:51 |
Kleuren in agenda | ThomasKrijt | iPhone algemeen | 0 | 21-09-13 20:07 |
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. | JohnBo63 | iPad Apps | 3 | 31-01-13 15:48 |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
Kleuren van agenda's in iOS | thomasvossen | iTunes | 3 | 01-07-10 12:54 |
|
|