Roblox kan geen verbinding met server maken discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn zoon speelt heel veel het onder kinderen populaire spel Roblox. Het werkt via een website en een applicatie die verbinding moet maken met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Roblox kan geen verbinding met server maken
Hoi,
Mijn zoon speelt heel veel het onder kinderen populaire spel Roblox. Het werkt via een website en een applicatie die verbinding moet maken met servers voor de diverse spellen/omgevingen. Helaas blijft het spel aangeven dat er verbinding met een server wordt gemaakt, maar opstarten zomaar. Heeft iemand tips? Ik wil eigenlijk geen Windows (meer) op mijn iMac. Thanks alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Geen verbinding met de server over 3G | phranq | iPhone Navigatie | 1 | 26-04-12 13:57 |
Navigon: in-app aankoop: 'kan geen verbinding met server maken' (Live Traffic) | ballegooier | iPhone Navigatie | 1 | 19-10-11 17:55 |
Windows: Kan geen verbinding maken met de update server | The Raptor | iTunes | 2 | 16-10-10 14:59 |
Verbinding maken externe server | pieterjanvh | iPad algemeen | 1 | 12-09-10 22:48 |
|
|