card reader macbook pro slot gebruiken voor opslag discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil mijn card reader slot gebruiken voor opslag mijn map muziek en foto's van iTunes wil ik graag daarop plaatsen hoe nu deze sd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
card reader macbook pro slot gebruiken voor opslag
ik wil mijn card reader slot gebruiken voor opslag
mijn map muziek en foto's van iTunes wil ik graag daarop plaatsen hoe nu deze sd card formatteren en te gebruiken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SD card reader, niet op de IPhone? | Remi Langenberg | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 22-03-14 17:01 |
New 3 Ports USB 2.0 hub + 5 IN 1 Card Reader Connection Kit voor iPad 4/Mini | truestar | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 03-01-14 00:01 |
USB en Card reader op de Ipad 2 Wi-Fi | vuurvreter | iPad algemeen | 3 | 07-03-12 18:15 |
Problemen card reader sinds update | marcosi | iPad accessoires en onderdelen | 7 | 09-12-10 19:04 |
SIM Card Slot for iPhone 3G white | Haagze sf2 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 18-08-08 17:30 |
|
|