ibrickr ziet iphone niet discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds gisteren een iphone (super toestel) , en diegene van wie ik hem gekocht heb heeft hem voor mij geunlockt en simlock vrij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ibrickr ziet iphone niet
ik heb sinds gisteren een iphone (super toestel), en diegene van wie ik hem gekocht heb heeft hem voor mij geunlockt en simlock vrij gemaakt.
nu heb ik ibrick gedownload, maar als ik deze opstart staat er dus dat er contact gezocht wordt met mijn iphone, maar hoe lang ik ook wacht, er gebeurt niets. wat doe ik fout? de iphone staat gewoon aan en windows herkent hem wel... help! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem, met dien verstande dat ik hem zelf had geunlocked op een andere pc. Ibrickr geinstalleerd op weer een andere pc herkende mijn iphone ook niet. Vervolgens weer aan de eerste pc gehangen waarmee ik hem geunlocked had en nada problemos. Ik weet dat dit niet helpt jouw probleem op te lossen, maar misschien iets voor de echte techhies om over na te denken.
|
|
||||
|
||||
Start iTunes ff opnieuw op. Zo nodig ff handmatig afsluiten (via taakbeheer) en daarna weer opstarten. Soms helpt dit.
|
|
|||
|
|||
ik heb dit probleem dus ook , hij is unlocked aangekocht op ebay uit US , maar hier werkt die ibrickr ook niet
|
|
|||
|
|||
mensen bedankt voor jullie reacties.
opeens deed hij het, het kan indd komen doordat ik itunes in taakbeheer had afgesloten. heel vaag, maar probleem opgelost! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet iphone niet en laat niet meer op | stein-m | iTunes | 0 | 14-07-10 19:17 |
iPhone vast in Recovery Mode en niet herkend door PC, iTunes en iBrickr | JKamermans | iTunes | 4 | 27-09-09 15:09 |
Ibrickr vindt m'n iPhone niet.. | Johannn | Jailbreak [archief] | 18 | 13-02-09 14:25 |
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... | Marked | Unlock [archief] | 22 | 12-05-08 12:34 |
iPhone OTB 1.1.2. wordt niet herkent in iBrickr | Capser | Archief | 10 | 07-01-08 15:52 |
|
|