iPhone OTB 1.1.2. wordt niet herkent in iBrickr discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb mijn iPhone binnen een week 51 1.1.2., nou wil ik hem gaan jailbeaken maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone OTB 1.1.2. wordt niet herkent in iBrickr
Hey,
Ik heb mijn iPhone binnen een week 51 1.1.2., nou wil ik hem gaan jailbeaken maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik heb de tutorial van hackintosch gebruikt, makkelijker kan niet. Eerst van 112 naar 111 gedowngrade, dan moet ik hem met ibrickr uit de recovery mode halen. Maar hij vind de telefoon niet eens. Het proces al 8 keer herhaalt maar nog steeds geen iphone gevonden door ibrickr. any suggestions?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je vista hebt moet je even naar een XP gaan
Ik had hetzelfde probleem |
|
||||
|
||||
Ik heb al 6 iphones jailbreaked, unlocked via Vista, geen problemen gehad, dus daar ligt het zeker niet aan..
Welke versie van Ibrickr heb je?
|
||||
|
||||
ik heb het inmiddels op een xp pc gedaan omdat mijn vista 64-bit, en dat vond itunes niet goed.
Ik snap er niets van, hij geeft wel een foutmelding iets van "het herstellen is niet goed gelukt" maar die heeft de foutcode 1015. En volgens de macintosch tutorial komt dat altijd voor en is dat geen probleem. Ik heb trouwens wel "een" ibricker via isohunt gedownload omdat die link van de ibricker site down is. mischien kan het daar aan liggen. |
|
||||
|
||||
Foutcode 1015 is ok, dat moet.
Maar heb je het nou voor elkaar? Is het probleem opgelost?
|
||||
|
||||
neen nog niet na de downgrade zoals vertelt word in deze tutorial zou ik hem uit de recovery mode moeten halen maar ibrickr vind geen iphone. Ik heb hem net even upgegrade naar het origneel nl de 1.1.2. en toen vond ibrickr hem wel, met een optie "free your iphone" of iets dergelijks. Toen ik daar op klikte gaf die aan dat mijn iphone versie niet goed was, en gaf aan dat ik hem moest downgraden.
edit: ik heb trouwens ibrickr v0.8 ipv v0.91 omdat de ibrickr link dood was. heeft iemand toevalig de v0.91 dan probeer ik het daar mee. Laatst gewijzigd door Capser; 06-01-08 om 19:26. |
|
||||
|
||||
Nouja bij mij hielp het wel ik heb meerdere keren op verschillende firmware's geprobeerd... Mischien bij de ene wel en de andere niet ik zou zeggen het is het proberen waard Maar probeer het nog eens zou ik zeggen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Je kunt de iPhone ook uit recovery halen met de nieuwste versie van de jailbreak software. Gewoon windows.bat starten en "boot from recovery" drukken.
|
|
||||
|
||||
Het werkt eindelijk. Op de een of andere manier kan ik nog steeds niets downloaden van die ibrickr site. Uit eindelijk heb ik hem na lang wachten via torrent binnen kunnen halen. At last. Nu nog wachten op een goede softwarw hack voor de sim.
Deze post ff via de iPhone gedaan Het probleempje is opgelost, dus er mag en slotje op |
|
||||
|
||||
ok, doen we.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wordt niet herkent (3.1.3) | JeroeniP | iPhone algemeen | 1 | 21-06-10 20:26 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 19:55 |
Windows: Iphone wordt niet herkent | Bobo89 | iTunes | 2 | 09-11-08 13:04 |
iPhone blijft rebooten en wordt niet herkent? | Bluescotch | iPhone algemeen | 1 | 11-09-08 22:40 |
iphone wordt niet herkent door Itunes..HELP?! | vy_k | Archief | 0 | 11-04-08 17:48 |
|
|