Alternatief voor SSH / SFTP discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik draai FW 2.0.2 op mijn 2G iPhone en heb mijn FW zo schoon mogelijk gehouden. Geen Cydia, SSH en weet ik veel wat allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatief voor SSH / SFTP
Ik draai FW 2.0.2 op mijn 2G iPhone en heb mijn FW zo schoon mogelijk gehouden. Geen Cydia, SSH en weet ik veel wat allemaal voor spullen. Originele logo's en alleen software downloaden via App Store.
Dat gaat allemaal prima, er is alleen 1 GROTE ergernis: "Doorschakelen actief" Nu kan ik Cydia gaan installeren en de fix downloaden: doe ik liever niet! Ik kan ook SSH installeren en carrier.plist overschrijven met een aangepaste versie: doe ik ook liever niet! Ik wil namelijk geen Cydia en SSH. Mijn vraag: is er een tool waarmee ik (via Wi-Fi of USB) door m'n iPhone 2.0.2 kan bladeren en dus carrier.plist kan vervangen, zonder dat ik extra software op m'n iPhone hoef te zetten?? Tnx PS Heb iDemocracy getest, maar geeft aan m'n iPhone niet te kunnen vinden... Neem aan dat deze FW 2 niet zo leuk vindt?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Werkt niet meer van firmware 2.0. Heb hiervoor ook betaald en ben er niets mee voor de moment.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Was even een tijdje offline... Maar heb toch besloten opnieuw te installeren met Cydia erbij, dus is opgelost...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SFTP WeDict | Wacko | iPhone Apps | 8 | 08-08-08 15:10 |
Online SSH/SFTP-tool: Loelink | iPodder | iPhone Apps | 8 | 15-07-08 02:13 |
Foto: Foto transfer via sftp/ssh | Fix | Muziek, foto & video | 3 | 21-05-08 10:48 |
sftp ssh gebruiken op de iphone via cradle?? | microdesign | iPhone algemeen | 4 | 15-02-08 16:46 |
|
|