uw account is slechts geldig voor het aanschaffen van iTunes store nederland discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo lezers, ik snap er niks meer van want mijn App store is Engels geworden en nu kan ik geen App downloaden omdat mijn account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
uw account is slechts geldig voor het aanschaffen van iTunes store nederland
hallo lezers,
ik snap er niks meer van want mijn App store is Engels geworden en nu kan ik geen App downloaden omdat mijn account niet geldig is ofzo. maar ik heb dus gelezen dat je het kan oplossen door op iTunes iets aan te schaffen.....dit werkt dus niet want mijn iTunes is wel gwn NL maar App store niet..... nu is mijn vraag hou reset ik mijn App store weer naar NL???? HELP MIJ ALSJEBLIEFT?!?!?!?!? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zorg dat je aangemeld bent op je computer in de Nederlandse Store. Sluit je iPhone aan en voila, je App Store op je iPhone zal weer Nederlands moeten zijn.
|
||||
|
||||
ik had in een eerdere topic gelezen dat je wat moest kopen maar moet dat dan betaald zijn of gratis?
Laatst gewijzigd door iWouter; 04-09-08 om 22:34. |
|
||||
|
||||
ik heb dit geprobeerd en mijn iTunes store was al nederlands, moet ik hem nu eerst naar USA zetten en dan weer terug?
en moet mijn iPhone aangesloten blijven aan mijn PC als ik een App download? Laatst gewijzigd door iWouter; 04-09-08 om 22:35. |
|
||||
|
||||
Sluit je iPhone aan op je pc en log dan in op je Nederlandse iTunes account. Nu moet je iPhone ook weer in je Nederlandse account zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uw huidige click&buy account is niet langer geldig | missvirusje | iPhone Apps | 11 | 18-09-10 17:07 |
Titel van Podcasts en muziektracks of iTunes slechts gedeeltelijk zichtbaar | M1ch3l | iTunes | 0 | 15-03-10 17:35 |
Uw account is slechts geldig voor aankopen in de iTunes Store Nederlands | robinvel | iPhone Apps | 26 | 26-03-09 23:02 |
|
|