Digitale fotocamera discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke keer wanneer ik mijn iPhone 3G (orgineel) aansluit aan Vista dan krijg ik melding dat het stuurprogamma van de digitale foto camera niet wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Digitale fotocamera
Elke keer wanneer ik mijn iPhone 3G (orgineel) aansluit aan Vista dan krijg ik melding dat het stuurprogamma van de digitale foto camera niet wordt gevonden en dus niet wordt geinstalleerd. Wat moet ik doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je windows update uitvoeren.
|
|||
|
|||
is up to date..
|
|
||||
|
||||
Windows ziet de iphone als een camera, zodat als je op de iphone klikt in deze computer je alleen je foto's ziet en niet in andere bestanden kan gaan rommelen.
Dat Windows het stuurprogramma niet kan vinden is geen probleem, als je je iphone via deze computer opent zie je gewoon je foto's en je doet de rest toch via itunes. Het is niks om je zorgen over te maken. |
|
||||
|
||||
Heb je iTunes wel geinstalleerd?
iTunes heeft die stuurprogramma's nml, ik heb er hier nooit problemen mee gehad |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Weet je of het aan je iPhone of aan je Computer ligt? (oftewel kan je je iPhone wel zien bij "deze Computer" op een andere pc / of als je een andere iPhone aan je Computer aansluit word deze dan weergegeven bij "deze Computer"?)
|
|
||||
|
||||
de PC waar je je iPhone op aansluit moet de Apple Mobile Device Driver hebben, een driver die o.a. iTunes ook installeert.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wordt gek!! |
|
||||
|
||||
Probeer eens een andere USB-poort, eentje die rechtstreeks op het moederbord is aangesloten (meestal achterzijde van de pc).
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het idee dat het ligt aan het strigente veiligheidsniveau van Vista! Dit terwijl ik mijzelf al Admin en eigenaar van de computer heb gemaakt. |
|
|||
|
|||
Dacht ik wel....Op wind XP werkt het wel zoals het hoort en is gewoon het Apple Iphone icoontje te zien in mijn computer. Het ligt dus echt aan die @@#*&^^$ Vista en haar beveiliging!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Digitale zoomfunctie op 3GS | eduardiphoneiphone93 | Chat en geruchten | 1 | 24-06-10 23:42 |
Digitale boeken op Bol.com | Shorty007 | iPhone algemeen | 22 | 18-05-10 21:22 |
|
|