Vergaderverzoek versturen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg wel vergaderverzoeken binnen op mijn iPhone 3G, maar ik zou ook graag zelf vergaderverzoeken versturen vanuit mijn agenda. Ik werk met Microsoft Exchange ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vergaderverzoek versturen
Ik krijg wel vergaderverzoeken binnen op mijn iPhone 3G, maar ik zou ook graag zelf vergaderverzoeken versturen vanuit mijn agenda. Ik werk met Microsoft Exchange server.
Ik heb wat rondgezocht, maar kan alleen wat vinden over het ontvangen van vergaderverzoeken. Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens! vind het érg vreemd dat dit niet kan. Het wordt een probleem als je een reeds (via exchange) geplande vergadering op de iphone gaat verschuiven. Dan worden de genodigden hiervan niet op de hoogte gesteld.
Weet iemand of dit wellicht in 2.2 wordt verholpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: filmpje versturen | lisette2 | Muziek, foto & video | 1 | 17-03-11 18:07 |
E-mail versturen | Cooper85 | iPhone algemeen | 11 | 18-01-11 20:42 |
Windows: Outlook vergaderverzoek | PimteR | Desktop-applicaties | 1 | 24-01-10 17:46 |
Vergaderverzoek | Goofy07 | Desktop-applicaties | 4 | 24-12-09 00:32 |
contacten versturen | Binkey01 | iPhone algemeen | 8 | 14-05-08 08:29 |
|
|