iphone remote control van pc discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) nee, ik heb alle stappen uitgevoerd en ik kreeg zo een heel akelig wit scherm, ik heb hem dan maar hersteld zoals ze zijden en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nee, ik heb alle stappen uitgevoerd en ik kreeg zo een heel akelig wit scherm, ik heb hem dan maar hersteld zoals ze zijden en raad eens....
jailbreak is niet gelukt, ik heb nu weer het gewoone ipod touch |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat ik gebruik om mijn pc over te nemen?
Heb lokaal mijn pc via logmein.com als overneembare pc gemaakt. Op mijn iPhone Logmein geinstalleerd en ik kan mijn pc netjes overnemen. Dual screen alles! |
|
|||
|
|||
Hey rickey, ik heb gisteren log me in geinstalleerd. tevens kreeg ik een aanbieding om tijdelijk log me in pro te proberen.
Ik wil namelijk muziek uit mijn itunes luisteren via log me in maar ik krijg geen geluid uit mijn iphone. Lukt dit bij jou wel? greetz Franklin |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja als je de file download moet je er ook .ipsw achter typen ander doet hij het niet.......
|
Labels |
omgekeerde weg, remote control |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Remote control iPhone | Yzord | iPhone Apps | 0 | 04-04-11 13:39 |
Lockscreen remote control | OrangeY | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-10-10 16:14 |
Remote control | Fonsie | iPhone algemeen | 3 | 22-07-10 10:39 |
|
|