Foto's discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben opzoek naar een service waarbij ik mn fotos direct met een applicatie kan uploaden, die vervolgens op een pagina komen te staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's
Hallo
ik ben opzoek naar een service waarbij ik mn fotos direct met een applicatie kan uploaden, die vervolgens op een pagina komen te staan die voor IEDEREEN(!) beschikbaar is. picasa is geen goeie applicatie voor. flickr moet je ingelogd zijn wil je de fotos van anderen bekijken als ik me niet vergis. iemand suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Twitpic proberen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) | RuudM123 | iTunes | 4 | 24-12-10 23:17 |
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op | roelofk | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-10 23:20 |
Foto's | milan13 | iTunes | 2 | 11-05-09 23:16 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|