//

Outlook werk email synchroniseren

Outlook werk email synchroniseren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben een nieuwe iphone gebruiker, na jaren een WM adept geweest te zijn. Toch maar de overstap gemaakt naar de Iphone. Het probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-04-10, 23:56
babygab34 babygab34 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard Outlook werk email synchroniseren

Hallo,

Ik ben een nieuwe iphone gebruiker, na jaren een WM adept geweest te zijn. Toch maar de overstap gemaakt naar de Iphone. Het probleem waar ik mee zit is als volgt:

Ik heb via mijn werk een email account waar lokaal mijn email van een exchange server vandaan word gehaald. Nu wil ik echter met mijn iphone mijn mail syncen (agenda en kontakten is geen probleem!) Ik kan er op google niet veel over vinden. Ben dan ook bang dat dit zonder exchange server niet mogelijk zal zijn. Mijn werkgever staat niet open om een exchange abbo voor mij te betalen. Met activesync van windows is dit een piece of cake!

Iemand een suggestie?

bvd,

Paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 20:36
email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook arcovandermeij iPad algemeen 1 20-09-10 20:30
outlookagenda (prive) exchangeagenda (werk) beiden zichtbaar maken in outlook? Roccade iTunes 0 22-08-10 19:58
'Werk'adressen Outlook Awater iTunes 1 20-01-10 17:50
Email Werk StefV Archief 4 23-02-09 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:38.