ipod touch ontzettend sloom en werkt niet discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hee iedereen ik zou et echt ontzettend ontzettend waarderen als jullie me alsjblieft willen helpen!! me ipod touch is dus ontzettend sloom dit is nadat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod touch ontzettend sloom en werkt niet
hee iedereen
ik zou et echt ontzettend ontzettend waarderen als jullie me alsjblieft willen helpen!! me ipod touch is dus ontzettend sloom dit is nadat ik Inifindock via een source heb gedownload en en via instellingen Five heb gekozen zodat ik 5 iconen in me dock kon hebben en inifinidock. toen stonden er opeens 3 winterboards, 3 muzieks 3 safaris etc. in me dock heel raar, toen heb ik die uit me dock gesleept en ik dacht ik respring me ipod even, toen deed me ipod niks na de respring dus deed ik Home knop en power button inhouden tot reboot? en dat deed ik 2x toen ging ie na 5 minuten aan ik kon niks het is heel sloom, ontgrendeling duurt 30 seconden en code inklikken per Cijfer 15 seconden! in me menu duurt het ook ontzettend sloom ik ben echt niet ongeduldig maar dit gaat echt te ver ipod touchs valt nu en dan ook gewoon opeens uit en reboot ie maar blijft ie nu, ik dit schrijf met me ipod aan me mac, hij staat nu al 10 minuten op het Apple logo en ik heb niet eens gekozen voor reboot deed ie automatisch. willen jullie me alsjebleift helpen? ik vind dit wel vervelend want ik gebruik me ipod heel erg veel ALVAST HEEL ERG BEDANKT! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
herkent itunes de ipod? zo ja herstellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch 4 werkt niet meer | GijsH | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 15:56 |
Ipod Touch werkt niet meer. | Nubdienub | iPhone algemeen | 1 | 25-11-10 16:31 |
Ipod touch 2g mc model werkt niet goed met usb 2.0 | Djon | iTunes | 0 | 05-08-10 12:22 |
ipod touch Wi-Fi werkt niet | jensh | Wi-Fi | 0 | 08-01-10 22:34 |
blackra1n werkt niet op ipod touch 3g 8gb | ralph9994 | Archief | 4 | 11-10-09 21:25 |
|
|