//

Geluid op Iphone horen op je PC

Geluid op Iphone horen op je PC discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo!, mijn vraag is of je met een of andere kabel je Iphone kunt conecten op je Computer en dat je dan op je Computer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-11, 00:28
taekwondoka9 taekwondoka9 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Geluid op Iphone horen op je PC

Hallo!,

mijn vraag is of je met een of andere kabel je Iphone kunt conecten op je Computer en dat je dan op je Computer het geluid van je Iphone hoort dus dat je dan als je bijvoorbeeld belt je dat dan op de PC speakers hoort. (heb een laptop). en heb het nodig om met mijn radio programma mensen op de Radio te laten praten via de skype alleen ik wil skype gebruiken van mijn Iphone.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-11, 23:06
ArjanAjax's schermafbeelding
ArjanAjax ArjanAjax is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar ArjanAjax
Standaard

gewoon de stekker van je PC speakers in je Iphone steken lijkt mij??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Ringtones over bluetooth horen janalleman Ringtones en Wallpapers 0 23-02-10 16:54
niks horen als ik met iemand praat door de Iphone( speaker defect? ) AhmedSamet iPhone algemeen 5 08-02-10 19:59
Terug horen Rufes iPhone algemeen 0 25-07-09 18:26
Geen geluid bij oor, wel te horen aan de andere kant dudematters iPhone algemeen 0 10-09-08 14:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:24.