Boot camp.exe ? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden Ik zou graag windows XP installeren op mijn macbook pro maar telkens als ik naar de Apple site zelf ga en ik bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boot camp.exe ?
Beste forumleden
Ik zou graag windows XP installeren op mijn macbook pro maar telkens als ik naar de Apple site zelf ga en ik bij support zoek naar Boot Camp, dan krijg ik enkel updates in .exe extensie. Hoe kan ik nu Boot Camp.DMG vinden voor het te installeren? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1e hit op google :Apple - Support - Downloads |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 juni 2011 om 21:48 ---------- Nu krijg ik het volgende probleem, namelijk ik kan kiezen tussen de bestanden te downloaden van internet of via de cd die bij mijn mac zat. Nu heb ik die cd niet meer en als ik op downloaden klik dan geeft hij een melding dat het niet beschikbaar is. Nu toch kiezen voor de tweede optie met die cd? Ik heb wel een originele windows XP cd. |
|
||||
|
||||
Het iCulture-forum is niet bedoeld voor Mac OS X- of Windows-support. Daarvoor kun je beter terecht bij onze collega's van One More Thing. Wij bieden een forum voor iDevices en ondersteuning voor Bootcamp hoort daar niet bij.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: AppleSyncNotifier.exe | El_Diablo | iTunes | 4 | 23-05-11 20:22 |
Windows: explorer.exe crash | adam1411 | iTunes | 1 | 12-09-09 16:31 |
DD.exe | arashrsf | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-12-08 21:53 |
iPhoneInterface.exe probleem | intuosis | Archief | 2 | 12-10-07 14:33 |
|
|