Automator en VMware Fusion discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Om een bepaald windows programma te draaien heb ik windows XP geinstalleerd via VMware Fusion. Nu wil ik dat programma elke dag om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automator en VMware Fusion
Beste
Om een bepaald windows programma te draaien heb ik windows XP geinstalleerd via VMware Fusion. Nu wil ik dat programma elke dag om een bepaald uur laten opstarten, een half uur actief blijven (leest gegevens uit) en dan terug afsluiten. Ik wil hiervoor automator gebruiken. Ik heb de indruk dat de commandostappen die ik in VMware Fusion doe niet juist genoteerd worden en dus verkeerd uitvoeren. Werkt automator niet met VMware Fusion ? Greoten Lancia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand die SDK draait in VMWare? | Geno | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 26-01-10 13:04 |
itunes onder Vista met vmware | evr | Desktop-applicaties | 2 | 14-06-09 12:28 |
fusion CA IP-500 (autoradio) | mr_ootez | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 12-10-08 02:15 |
Mac OS X: vraag files op van je mac met je iphone via mail(automator) | truckdiver | Desktop-applicaties | 0 | 14-04-08 12:12 |
|
|