Dowloaden torrents zeer traag discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik gebruik FrostWire en uTorrent om bestanden te downloaden o.a. op BTJunkie en isohunt. Het downloaden gaat zeeeeeeer traag. Ik heb ene MAC met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dowloaden torrents zeer traag
Hallo
Ik gebruik FrostWire en uTorrent om bestanden te downloaden o.a. op BTJunkie en isohunt. Het downloaden gaat zeeeeeeer traag. Ik heb ene MAC met Telenet breedband verbinding en gebruik Apple Airport extreme als draadloze router. Iemand advies ? Bepaalde instellingen ? Lancia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kiest torrents met meer seeders?
|
|
|||
|
|||
Staat op 50
|
|
|||
|
|||
geen beperking van je downloadsnelheid, wat toevallig ingeschakeld kan staan?
|
|
||||
|
||||
Poort in je router staan goed? De internetverbinding is wel snel? Even een speedtest doen...
|
||||
|
||||
Dit topic is bijna een half jaar oud en gaat niet eens over iOS.
Daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1 | Mark1972 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-05-11 17:50 |
Ipad mail zeer traag | peanut1685 | iPad algemeen | 8 | 05-02-11 18:22 |
Iphone 3G met iOS 4.1 zeer traag | dbmsoutput | iPhone algemeen | 20 | 03-11-10 23:22 |
Iphone 1.0 telfort internet zeer traag | Keithl | KPN | 0 | 15-12-09 13:19 |
Unlocked 1.1.1 zeer traag - Wat te doen? | maxschoenmakers | Archief | 2 | 29-10-07 21:28 |
|
|