Deze computer is reeds geautoriseerd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een ipod touch met iOS 5 en de titel zegt t al : Deze computer is reeds geautoriseerd blijft maar door gaan als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deze computer is reeds geautoriseerd
ik heb een ipod touch met iOS 5 en de titel zegt t al : Deze computer is reeds geautoriseerd blijft maar door gaan als ik op ok drug gaat tie weer verder !!
mvg bram PS ik heb al geprobeerd de SC map weg te halen maar lukt ook niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand ??
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat dit niet oneindig doorgaat? Anders kan je de geautoriseerde computers in iTunes laten herstellen en dan gewoon opnieuw autoriseren. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik heb al va Apple alle geautoriseerde pcs weg gehaald maar het lukt nog steeds niet als ik mijn Apple id heb ingevuld moet ik op ok klikken en komt het weer terug voor de 1000ste x
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Deze computer niks te vinden. | roachford | Desktop-applicaties | 2 | 01-08-10 20:12 |
iPhone: Niet geautoriseerd???? | richardiPhonepoldervaart | Jailbreak | 0 | 21-07-10 00:19 |
Iphone in Deze Computer niet te zien | Sulo | iPhone algemeen | 3 | 12-04-10 00:29 |
Deze iPhone is gelinkt aan een andere computer? | dendirk | Archief | 5 | 19-01-08 17:42 |
|
|