IPhone wordt niet gezien door pc of iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het update van mijn iPhone 3GS liep mijn iTunes vast, nu reageert op iPhone nergens meer op, hij blijft het Apple logo en daarna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone wordt niet gezien door pc of iTunes
Tijdens het update van mijn iPhone 3GS liep mijn iTunes vast, nu reageert op iPhone nergens meer op, hij blijft het Apple logo en daarna het laad cirkeltje.
Mijn iPhone is niet gejailbreaked. M.V.G. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien | triple-iks | iTunes | 1 | 23-09-10 18:46 |
Windows: iPhone 3GS 3.1.2 jailbreak wordt niet meer door itunes gezien | keesvanoers | iTunes | 5 | 29-12-09 19:45 |
Windows: Film bestand wordt niet gezien door Itunes | BruceSV | iTunes | 6 | 09-05-09 20:29 |
Help! Iphone Wordt Niet Gezien Na Dfu! | criistal | Unlock [archief] | 10 | 10-03-08 16:59 |
Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence | renzie | Unlock [archief] | 1 | 02-02-08 11:18 |
|
|