//

itunes synchroniseren met iphone4s mislukt!

itunes synchroniseren met iphone4s mislukt! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het volgende probleem; wil muziek vanaf itunes overzetten naar mijn I4S, maar itunes slaat elke keer vast bij het syncen, met name bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-11, 13:32
robirank robirank is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Question itunes synchroniseren met iphone4s mislukt!

ik heb het volgende probleem;

wil muziek vanaf itunes overzetten naar mijn I4S, maar itunes slaat elke keer vast bij het syncen, met name bij de Apps. (dat gevoel krijg ik)
maar als ik deze uitschakel, dan zal hij de apps van de I4S verwijderen, en dat is ook niet de bedoeling.
ik heb diverse keren geprobeerd, via Wi-Fi en kabel, maar elke keer geen succes.

wie heeft hier nog meer last van en
wie heeft hier een oplossing voor.

I4S = versie 5.0
Itunes = versie 10.5 (141)
macmini = 4.1
OSX = 10.7.2
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-11, 16:31
robirank robirank is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Thumbs up

oke... de aanhouder wint! ook nu blijkt dat de kloppen!!

aangezien Itunes elke keer vast liep, heb ik wel 10x opnieuw geprobeerd, ook heb ik via Itunes alle apps geupdated, ondanks dat het via m'n tel. dat al was gebeurt.
en hup nog een keer proberen, en nee weer vast, ik zou bijna denken dat het een windows was. maar toch is dat niet zo.

en weer proberen, sloeg weer vast op een app, die heb verwijderd en weer proberen (moet wel erbij zeggen, dat elke keer een andere app in beeld kwam) en nee, ook dat was het niet, maar het opstarten van itunes ging een stuk sneller, hij hoefde niet elke keer de hele bibliotheek te controleren.
na nog maals 10 keer te hebben opgestart, ging het eindelijk lukken!
en binnen een paar minuten stond er 12G aan muziek op, zo lekker is dat als het werkt!

en nu is het syncen een piece of cake! nieuwe muziek dito, nieuwe app also!

robirank
Reageren

Labels
iphone 4s 32 gb, itunes 10.5, mac mini



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchroniseren outlook agenda met iphone4s henk buschman iTunes 0 10-11-11 14:53
Iphone4s batterij en Itunes problemen hvdberss iTunes 15 30-10-11 21:45
synchroniseren mislukt na nieuwe installatie Itunes vdgraaf iTunes 0 03-01-11 20:36
Syncen met itunes mislukt AnitaB Archief 2 15-07-09 22:30
Mac OS X: iTunes 8.0 mislukt met installatie HELP Doblie iTunes 26 19-09-08 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.