//

itunes & Outlook: probleem of uitkomst?

itunes & Outlook: probleem of uitkomst? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgebruikers, Sinds woensdag ben ik in het bezit van een iPhone 4s en ik begin er langzaam aan gewend te raken. Echter heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-11, 15:02
jeroenboz78 jeroenboz78 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 3
Exclamation itunes & Outlook: probleem of uitkomst?

Beste forumgebruikers,

Sinds woensdag ben ik in het bezit van een iPhone 4s en ik begin er langzaam aan gewend te raken. Echter heb ik op dit moment problemen met mijn mail uit gmail. Ik gebruik zelf nieuwste versie iTunes (10.5) en Outlook 2007. Ik heb mijn account in "mail" geconfigureerd op de iPhone. Nu zit ik echter met de volgend probleem, waar ik niet uitkom:

Als ik een e-mail verstuur vanaf mijn iPhone en ik sunchroniseer later, dan zie ik nergens in Outlook 2007 de verzonden e-mail vanaf mijn iPhone. Natuurlijk wil ik ook graag op mijn desktop zien welke e-mails ik verzonden heb met mijn iPhone.

Echter een verzonden mail uit uitlook verschijnt wel direct in "mail" op de Iphone.

Graag zou ik van jullie kennis gebruikmaken voor een oplossing, want zoals het nu werkt is het niet werkbaar. Ik wil overal namelijk altijd kunnen zien wat ik verzonden heb.

Alvast bedankt voor de hulp!
__________________
Ben op dit moment nog niet in het bezit van een iPhone, maar ben aan het rondkijken. Kan nog veel leren van jullie op het forum.

Laatst gewijzigd door jeroenboz78; 13-11-11 om 15:07. Reden: taalfout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone 4s 32 gb, itunes 10.5, outlook 2007



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met oude iTunes account & Apple ID Anton83 iTunes 5 21-05-12 14:31
iPad probleem cydia&iTunes swenvdheuvel Jailbreak apps en thema's 12 26-08-10 10:31
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 09:29
Windows: Help: Itunes 8 & Quicktime probleem Danny27 iTunes 8 20-10-08 19:45
Windows: Meerdere iPhones & Outlook Jimmy_Boy Desktop-applicaties 1 18-01-08 13:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:40.