Spuugzat met Apple en Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een een Nokia gehad drama betreft spullen erop zetten en nog meer drama met geheugen. Daarna een android na nog geen negen maanden was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb een een Nokia gehad drama betreft spullen erop zetten en nog meer drama met geheugen.
Daarna een android na nog geen negen maanden was ik daar compleet klaar mee. Updates worden enkel gemaakt voor de nieuwe modellen wil je wel al een nieuwe versie erop dan moet je dit via een alternatieve weg doen. Apple daarintegen maakt up dates vooral hun modellen die nog leverbaar zijnet een groot verschil. Dus eigenlijk heeft alles zijn voor en nadelen ti's maar net wat je wil en of je kwaliteit wil of niet.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
TU Delft is toch niet hetzelfde als INHolland? Als zelfs iemand met een universitaire opleiding de iPhone niet kan bedienen heeft Apple de plank flink misgeslagen: het doel was toch een telefoon die iedereen kan bedienen zonder dat er een handleiding bij nodig is?
|
|
|||
|
|||
Als iemand alleen stoom wil afblazen over iTunes snap ik niet waarom zelfs zijn gevolgde studie wordt bekritiseerd.
Even registreren om dit te doen kan ik wel begrijpen hoor. Ik ben een apple fan, maar ik ben het met de topic starter eens dat iTunes een zeer ongebruiksvriendelijk programma is. Met behulp van dit forum en Google los ik mijn problemen wel op. Maar het blijft een dramatisch programma. Maar ja ik heb het ook niet verder dan MBO geschopt...........
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat zijn studie hierbij werd betrokken heeft meneer een beetje aan zichzelf te danken zoals in het citaat hierboven. |
|
|||
|
|||
50% is niet verder gekomen als de lagere school. En zie hier al deze mensen hebben hun AaaiiPhone prima aan de praat gekregen. Ik ga me echt zorgen maken over de studies in Nederland. Vroeguh was het tenminste nog Vakmanschap waar iemand op be-oordeeld werdt inplaats van een fotografisch geheugen.
On topic: Overigens als je Itunes niet aanstaat er zijn alternatieven ! (Al dan niet met JB of niet) |
|
|||
|
|||
Met een non-JB iPad / iPhone heb je *geen* iTunes nodig om bestanden over te zetten.
Download Goodreader of iStorage (elk $5) en je kunt via een webintsrface resp. webdav bestanden gewoon via Wi-Fi uitwisselen. Muziekbestanden kun je gewoon in beide apps pleuren en afspelen zonder iTunes geneuzel, net als op iedere niet-Apple mp3 speler. Verder is er nog iPhone Explorer (Windows en Mac, gratis) daarmee kun je (via USB) *alle* bestanden in de app folders uitwisselen ook *zonder* JB. Ik heb dit zonder problemen gebruikt nog voordat ik een jailbreak had. Ik gebruik iTunes helemaal nooit ook niet op mijn Mac. Maar ik geef toe ik ben zeer blij met mijn Galaxy S2 die toch wel meer kan. |
|
|||
|
|||
Deels ben ik het wel eens met de TS.
Hoe fijn de iPhone is, hoe waardeloos iTunes is. Ik ben ontzettend wijs met m'n iPhone 4. Maar ik probeer het koppelen met iTunes te beperken tot.... nooit? Verschrikkelijk is dat! Ik luister geen muziek op m'n iPhone, waarom... Omdat ik het niet voor elkaar krijg mijn eigen muziek (via andere wegen dan iTunes gekocht) er op een simpele manier op te krijgen. M'n hele harde schijf vol met backups, muziek welke al op m'n PC staat alleen maar via een ingewikkelde manier op de iPhone te krijgen. Wil je het verwijderen van je iPhone... moet je iets met synchronisatie uit zetten.... Maarrrrrr..... We kunnen wel via Wi-Fi synchroniseren tegenwoordig!!! Yes, draadloos.... NOPE! Je moet wel je iPhone aan het lichtnet hebben... Dus hoezo draadloos! Zoals ook al aangegeven, m'n iPhone 4 ben ik ontzettend tevreden mee! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maak gewoon een nieuwe afspeellijst aan waarin je al je gedownloade albums zet die je op je iPhone wil en die afspeellijst vink je aan voor je gaat syncen. Simpeler kan haast niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij kun je pas bij *alle* bestanden in de App folders *met* een JB... (en een heel beperkte selectie *zonder* JB)
|
|||
|
|||
USB drive iPhone/iPad
Hallo, er is wel een usb drive voor de iPhone/iPad. Hiermee kan je bestanden uitwisselen tussen PC/Mac en iPad/iPhone.
Ik heb de grootste versie en erg handig in gebruik: http://www.photofast.tw Nog makkelijker is gewoon Dropbox gebruiken.... Ik gebruik NOOIT iTunes voor het overzetten van bestanden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen bij verzamelalbums dien je nog handmatig in Itunes in te stellen dat alle nummers tot dezelfde selectie behoren. Ik vind Itunes overigens ook een matig programma. Ben echter wel een muziekbibliotheek aan het aanleggen op mijn mediaspeler, keurig in Itunes format, zodat ik deze ook hiermee kan koppelen. En heel stiekem begin ik het nu wel een klein beetje mooi/leuk te vinden.... |
|
||||
|
||||
We mogen het dan vreemd / overdreven vinden dat TS zich registreert op dit forum, om zijn gal te spuwen over iTunes en de iPhone.... Aan de reacties te zien, geeft toch wel aan dat dit een gevoelig item is.
Ik kreeg laatst ook een advies vraag van een kennis over welke smartphone. Zij had een oude Windows mobile waar ze zeer ontevreden over was. Toch viel een iPhone af, vanwege de afhankelijkheid van iTunes. Dat argument is sinds iOS 5 wel een stuk minder geworden. Foto's kon je al importeren met Explorer/verkenner in Windows. Email agenda contacten kon ook al 'in de cloud', alleen muziek synchroniseren kan niet zonder iTunes. En tja, wat mensen met office bestanden willen bewerken op een iPhone snap ik niet zo (iPad ook niet) en lezen kan gewoon direct uit de diverse programma als mail, dropbox of andere document beheer app. |
|
|||
|
|||
Dan heb je de reacties waarschijnlijk niet goed doorgelezen.. dat iTunes buiten OSX een draak van een programma kan zijn wordt nergens ontkent. Maar het lijkt er gewoon op de dat de opener uit is op sensatie en onrust.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||||||||||
|
|||||||||||
Citaat:
de IPhone 3gs is van mijn vriendin, die komt er helemaal niet uit , dus mag ik het doen. eigenlijk ben ik een galante ridder in nood, bedankt Apple dat ik mijn mannelijkheid kan bewijzen door lastige Apple problemen te lijf te gaan ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:33 ---------- Citaat:
voorheen met Samsung en Nokia nooit last gehad. mijn probleem is het keurslijf van Itunes. ik wil zelf bestanden makkelijk er op en eraf kunnen halen. als ik mensen zie worstelen met een iPad, tsss, iPad gebruikers zijn collectief in deniel"" ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:34 ---------- Citaat:
de apps zijn ontstaan doordat veel zaken niet goed werkten, weten jullie dat nog? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:36 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:38 ---------- Citaat:
het was ondoordacht en emotioneel van mij om mijn universitair denk- en werk niveau in de strijd te werpen. Het voorkomt toch wel enige twijfel in mijn capaciteiten. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:40 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:41 ---------- Citaat:
de IPhone 3gs is van mijn vriendin, die komt er helemaal niet uit , dus mag ik het doen. zie ook mijn andere reacties ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:44 ---------- Citaat:
Puur door dat gezeur met die dingen ben ik Apple hater geworden. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:45 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:46 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 november 2011 om 22:47 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mijn vriendin heeft nu 2 jaar een iPhone 3gs, en ik denk er niet aan om zelf een iPhone te gebruiken. maar goed, dat ding moet toch geupdate worden, en dat leid keer op keer tot irritatie bij mij. dinsdag was ik het gewoon even zat, ik heb een paar aardige tips gekregen, en kom op, jullie Jobs adepten hebben toch iets van een secte hoor, zoals jullie reageren op kritiek. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 10:01 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 10:07 ---------- Citaat:
maar kan jij dan met een USB Flash drive bestanden uitwisselen met een iPad en bestanden overzetten als je ergens op bezoek bent bijvoorbeeld? Nee dat kan niet, dan is een Samsung Tab veel gebruiksvriendelijker, inpluggen en klaar. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 10:11 ---------- De beste tip tot nu toe ! alleen dat ding is van mijn vriendinnetje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes wil niet en contact met apple | BDR73 | iTunes | 0 | 22-08-11 17:20 |
Apple id is nog niet gebruikt met Itunes Store | sagapoa | Archief | 1 | 01-12-08 11:52 |
|
|