Spuugzat met Apple en Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eesee Mogelijk heb je gelijk, het genoemde voorbeeld heb ik van een vriend die nu met een iPad werkt. maar kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat het updaten lang duurt, wel eens een rom-update gedaan van elk willekeurig ander merk? Daarbij is het voornamelijk alle dingen die itunes voor en na de update doet tijdrovend, maar dat is mijn ervaring. Sinds ios is de ipad beter te gebruiken vind ik zelf, Wi-Fi sync is een grote verbetering! Met itunes kan ik ook nog steeds niet overweg, hekel programma.
|
|
|
|||
|
|||
Dat het om de iPhone van je vriendin ging had je niet eerder vermeld maar dat zou toch geen verschil moeten maken. Al kun je discussiëren dat vrouwen doorgaans minder competent zijn met een computer maar hier ben ik het niet mee eens.
Ik heb net even gekeken hoelang een synchronisatie bij mij duurt (OSX 10.7.2, iTunes 10.5.1 en iPhone 4S 5.0.1): 45 seconden. Dit is voor mij een normale synchronisatie inclusief reservekopie en twee nieuwe albums máár zonder adresboek, kalender en mail account want dit synchroniseert via iCloud. Een update van iOS duurt natuurlijk langer. Wellicht is dit omdat ik met meerdere producten van Apple werk en het merendeel uitwisselbaar is. Net als dat je mag verwachten dat Andriod toestellen naadloos aansluiten bij Google producten. Maar ik begrijp nu dat het probleem is dat niet je niet iTunes wil werken en daarvoor zijn een aantal alternatieven voor aangedragen in dit topic. Ik ben de laatste die zou zeggen dat (gegronde) kritiek niet goed is maar het lijkt/leek er op dat je niet geholpen wilde worden en dan is het natuurlijk raar dat je zo'n topic opent. |
|
|||
|
|||
Je registreert je om iets af te zeiken.
Dan zie ik het nut niet in van registreren. Ben verre van een adept, maar je vraag niet eens hulp, je kraakt gewoon het product (en software af) terwijl eigenlijk apple je niet irriteert maar enkel iTunes? ik ben verre van een apple/mac - verslaafde, aanbidder, ik zie in alles zijn voor en nadelen (zit bijna 10jaar in informatica, dan leer je dingen relativeren.) |
|
||||
|
||||
Het zal vast aan je zelf liggen,
|
|
||||
|
||||
Vriendelijk verzoek: hou de discussie inhoudelijk, dus over Apple en/of iTunes.
Oftewel: mocht er sprake zijn van "trolling" (ongewenste reacties posten met als primaire doel emotionele reacties op te roepen) "beloon" dat dan niet. Mocht de topic starter inderdaad "trollen" dan neemt het moderatieteam wel gepaste actie.
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik 45 sec zou doen over een update dan zou mij echt niet horen! Het updateproces naar 5.01 gaat als volgt(in mijn eigen woorden): 1 ik klip op knop updaten 2 reactie:eerst aangekochte apps overzetten anders verloren, reservekopie maken 3 synchroniseren (hierbij is de muziekopslag van ca 8Gb naar 4 Gb teruggelopen) 4 start update 5 bleef langer dan 15 min. hangen op het opslaan van ....(ben ik even kwijt) totale tijd update en synchronisren ca 1 uur, mijn verbinding 60Mb, computer net een jaar oud. Na update is de geluidsmelding van whatsapp verdwenen, een mailaccount werkt niet meer OK What went wrong? Ik vind dat je zonder hulp een eenvoudige bewerking zoals een update zou moeten kunnen doen, en vanuit mijn ongenoegen heb ik deze Topic geopend, in het 'hol van de leeuw' zeg maar. De aanbevelingen van anderen ga ik toch maar bestuderen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 november 2011 om 10:20 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 november 2011 om 10:22 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het lijkt hier eerder dat jouw haat tov apple zo groot is dat jij tunnelvisie hebt,
(btw de link die je in de openingspost hebt gezet van de samsung commercial, staat hier op het forum... werd al besproken: Grappig dat samsung zichzelf enkel in de spotlight kan krijgen door apple proberen belachelijk te maken ;-)) verder vind ik het wel raar, ik heb mijn iphone (3GS) 2e hands gekocht met een software probleem. Heb hem op half uur tijd kunnen herstellen, enkel de jailbraik wou mij niet lukken. Maar hier op het forum hulp gevraagd (ook al vond ik itunes zelf niet altijd het beste programma) en uiteindelijk is het gelukt.. je moet natuurlijk ook openstaan voor oplossingen. hoe bedoel je: muziekopslag is van 8 naar 4gb gegaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
2-Voor het synchroniseren en updaten stond er ca 8Gb muziek op, na 4Gb, ik heb niets verwijderd op mijn PC? zeg het maar 3- ja je moet wel open staan voor oplossingen, maar leid wel tot irritatie bij mij dat ik eerst "oplossingen"moet gaan zoeken voor basic zaken zoals een update dank je voor je reactie |
|
|||
|
|||
Goh ik denk different hoor
kom mijn computerparkje thuis eens bekijken, (geen enkele pc heeft zelfde os draaien ) voor 2 -> raar, kan ik niet zeggen vanop afstand wat er gebeurd is, of wat er mis ging voor 3 -> ik had geen probleem met een basic update, anderen ook niet, en sommige anderen dan weer wel... spijtig genoeg is het bij jou misgelopen... Maar een update dat misloopt, is niet enkel apple he, maar heb ik evengoed bij windows, als bij ubuntu... Wel tof dat je je nu openstelt, en alles positiever opneemt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben het met je eens dat een update van OS zonder problemen zou moeten gaan en dingen na de update nog net zo zouden moeten functioneren. Kan het me ook niet voorstellen dat een mail account het na de update niet meer doet want zover ik weet is daar niks aan veranderd. Waarom heb je dit verhaal niet in je eerste post gezet? Dan kreeg je waarschijnlijk ook veel meer sympathie |
|
|||
|
|||
Ik vind iTunes ook een vreselijk onhandig programma. Het is de reden dat ik met jailbreaken begon.
|
|
|||
|
|||
Itunes is goed voor muziek en apps, voor al dat andere best via apps gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Gebruik iTunes al bijna 5 jaar, maar ik kan er maar niet aan wennen.
Zolang alles legaal via iTunes is, 1 iPhone is aangesloten gaat t prima, zodra je hiervan afwijkt gaat het mis. Neemt niet weg dat de spullen van Apple altijd grandioos zijn
|
||||
|
||||
Citaat:
Het programma moet simpelweg teveel ballen in de lucht houden: firmware installeren of iDevice herstellen / updaten, muziek/film/apps downloaden, updaten en synchroniseren, en contacten/agenda's e.d. synchroniseren. Hebben we het nog niet over branden van muziek of film, want dat doet toch bijna niemand meer.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes wil niet en contact met apple | BDR73 | iTunes | 0 | 22-08-11 17:20 |
Apple id is nog niet gebruikt met Itunes Store | sagapoa | Archief | 1 | 01-12-08 11:52 |
|
|