//

iTunes muzieklijsten etc. weg

iTunes muzieklijsten etc. weg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, 2 dagen geleden had ik nog rond de 5200 nummers in m'n iTunes bibliotheek staan. Ik had daarbij ook apps en een afspeellijst aangemaakt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-11, 10:06
Hasjkoph Hasjkoph is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard iTunes muzieklijsten etc. weg

Dag,

2 dagen geleden had ik nog rond de 5200 nummers in m'n iTunes bibliotheek staan. Ik had daarbij ook apps en een afspeellijst aangemaakt.
Hieraan heb ik sinds afgelopen mei aan gewerkt om zoveel te krijgen en vind het ook leuk om die statistiekjes (Aantal keren beluistert etc.) te zien. Daar rangschik ik ook mijn muziek op.

Maar toen ik vanochtend iTunes opstartte kreeg ik aan het begin al gezeik dat m'n iPod niet was gesynchroniseerd met dezelfde bibliotheek. Dat vond ik al vreemd. Nu keek ik verder en zag dat er gewoon helemaal niks meer stond.
Alles was weg. Er stond wel blijkbaar een .itl file van 28 november (Om dus de schade beperkt te houden), maar als ik die wil openen doet het niks.

Alle muziek heb ik nog, dus dat is geen probleem, alleen ik moet weer helemaal opnieuw gaan beginnen met de statistieken.
Weet iemand hoe ik m'n oude bibliotheek weer kan terugvinden en waarom iTunes dit doet?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-11, 21:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tja man, vele mensen zijn dit al tegen gekomen zeker als er ne update is geweest, mijne maat zelfs zijne muziek zonder reden opeens foetsie uit zijne iPhone.
Hoe da komt is me een raadsel, feit is, ik heb altijd alles op pc en harde schijf enzo staan. Tis jammer maar ik vrees ervoor ge al dat werk nie insteekt want het kan zijn je dat vroeg of laat nog zal tegen komen.
Reageren

Labels
afspeellijst, itunes, muziek, vervelend, weg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes Bieb weg ??? Sjef Cooijmans iTunes 0 25-01-11 13:36
Itunes fotomap is weg ??? luukdoedens iTunes 3 11-07-10 15:42
Windows: itunes fotos weg:s pieterwillems iTunes 3 21-06-10 11:51
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets Atheos iTunes 2 09-12-09 08:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.