muziek onverwijderbaar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) In de bibliotheek van Itunes heb ik de nummer die ik niet meer wilde beluisteren verwijderd. In itunes ging dit behoorlijk makkelijk. Echter na synhronisatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek onverwijderbaar
In de bibliotheek van Itunes heb ik de nummer die ik niet meer wilde beluisteren verwijderd. In itunes ging dit behoorlijk makkelijk.
Echter na synhronisatie met de Iphone bleven deze nummers gewoon op de iphone staan! Ik heb geprobeerd om door te kiezen voor muziek niet synchroniseren en daarna alleen een lijst tekiezen de nummers er uit te krijgen, maar ook dit tevergeefs! In de bibliotheek van Itunes bestaan de nummer niet meer, maar ze blijven in mijn Iphone gewoon onder nummers staan! Hoe krijg ik deze nummers uit mijn Iphone (zonder fabrieksinstellingen etc weer volledig terug te moeten zetten ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op een nummer staan, naar links sliden en op verwijderen drukken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|