//

update van specifieke app negeren bij 'download alles' in iTunes (mac)

update van specifieke app negeren bij 'download alles' in iTunes (mac) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) De update van de app "Rabo Bankieren" (2.0.0) negeer ik al een poos, aangezien het volgens de recensies een achteruitgang i.p.v. verbetering is. Hierdoor ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-02-12, 12:32
sybian sybian is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: ljouwert
Berichten: 23
Standaard update van specifieke app negeren bij 'download alles' in iTunes (mac)

De update van de app "Rabo Bankieren" (2.0.0) negeer ik al een poos, aangezien het volgens de recensies een achteruitgang i.p.v. verbetering is.
Hierdoor ben ik genoodzaakt iedere keer als ik in iTunes (nieuwste, op OSX10.7.2) updates wil installeren, alle nieuwe updates handmatig aan te klikken, want de knop rechtsboven "Download alle gratis updates" zou de rabo-app ook ongewild updaten.

Iemand suggesties om deze specifieke app te negeren bij het updaten?
Alvast bedankt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 februari 2012 om 12:48 ----------

zonet zelf al een bruikbaarder work-around gevonden - maar als iemand een betere oplossing heeft, graag
  1. knop "download alle updates" aanklikken
  2. zo snel mogelijk naar de lopende downloads navigeren
  3. de bewuste rabo-app pauzeren.
Ik heb 'm gelijk ook maar gedelete, al weet ik niet zeker wat daar de gevolgen van zijn voor de huidige versie van deze app.

(Vaag trouwens dat app-updates 'dubbel' gedownload worden als je, na alles handmatig aanklikkend geupdated hebt, alles nogmaals gedownload word als je, terwijl de updates nog gaande zijn, nogmaals op "downlaod alles" hebt geklikt...)

Laatst gewijzigd door sybian; 06-02-12 om 12:49.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
app update, itunes, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store loopt vast bij download wdele iPhone Apps 3 30-08-10 10:41
Specifieke calendar groep in iphone aan specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen? eddytheeagle iTunes 0 16-11-09 10:23
Windows: Waarom wist iTunes alles bij toevoegen ringtone? metalmakker iTunes 0 09-11-09 22:16
applications UPDATE (negeren) Iphone_belgium Jailbreak apps en thema's 5 17-02-09 17:07
FieldTest en DemoApp bij download customize app iPhone911 Archief 1 12-04-08 23:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.