Wachtwoord op PC doet t niet, op iPhone wel discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ben vanavond druk bezig met i-tunes en iphone, als ik i-tunes opstart vraagt ie ineens om mijn wachtwoord, geen probleem, ingevuld en wordt er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoord op PC doet t niet, op iPhone wel
Hi,
ben vanavond druk bezig met i-tunes en iphone, als ik i-tunes opstart vraagt ie ineens om mijn wachtwoord, geen probleem, ingevuld en wordt er gezegd dat t niet klopt. Weet zeker van wel, dan maar nieuwe wachtwoord in voeren, daarna weer niet OK. Als ik i-tunes of appstore op mijn iphone probeer vind ie dat nieuwe wachtwoord wél goed, hoe is dit nu mogelijk, voorheen in die 4 jaar dat ik dit alles gebruik nog nooit problemen gehad hiermee. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 oorspeaker doet niet tijdens het gesprek, maar wel met Viber?? | adempinar | iPhone algemeen | 0 | 14-04-11 23:21 |
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? | Lindajuschtel | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 11:01 |
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet | linwhaa | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-08-10 19:56 |
iPhone 3GS: Iphone doet niks meer, wel te herkennen in itunes | benno13 | Unlock | 12 | 24-05-10 22:03 |
Geluid doet het wel en niet | iMan | iPhone algemeen | 3 | 30-11-08 15:37 |
|
|