iTunes zet muziek half op iPod discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, iTunes zet veel muziek maar half op mijn iPod, terwijl ze wel volledig op mijn PC staan. Een liedje springt dus in een keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes zet muziek half op iPod
Hallo,
iTunes zet veel muziek maar half op mijn iPod, terwijl ze wel volledig op mijn PC staan. Een liedje springt dus in een keer van het begin naar het midden, er missen gewoon stukken. Las op het forum dat mog iemand dit probleem had, maar daar leek niemand een oplossing te hebben. Iemand een idee om dit probleem op te lossen? Luisteren naar halve nummers is niet wat je noemt prettig Scandax
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Itunes zet muziek niet op iphone | sijo | iTunes | 4 | 24-02-15 18:11 |
Muziek: ipod als gastaccount van muziek voorzien uit eigen bibliotheek | arcovandermeij | Muziek, foto & video | 0 | 14-08-11 22:38 |
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library | NoWayOut | iTunes | 0 | 01-03-11 19:56 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
Muziek van de IPOD als Ringtone gebruiken | martin54 | Archief | 2 | 09-05-08 15:46 |
|
|