iPad valt uit bij het synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPad 1 en die viel laatst in één keer zonder reden uit en wilde niet meer aan, dus heb ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad valt uit bij het synchroniseren
Hallo,
Ik heb een iPad 1 en die viel laatst in één keer zonder reden uit en wilde niet meer aan, dus heb ik hem herstelt, maar nu valt die telkens uit bij het synchroniseren. Weet iemand wat ik kan doen? Ik ben zwaar hopeloos op dit moment |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
itunes valt steeds uit na het synchroniseren | kriezzis | iTunes | 0 | 15-10-11 15:20 |
synchroniseren iphone met itunes: computer valt uit! | edwindaemen | iTunes | 3 | 13-09-11 20:01 |
Iphone 3G valt uit tijdens het opladen | asianck | iPhone algemeen | 2 | 08-11-10 21:45 |
3G valt uit tijdens het bellen!!!!! | mac1984 | iPhone algemeen | 7 | 12-08-08 16:49 |
|
|