iTunes gebruiken met iPhone en iPad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iPhone 4 en wil die gaan installeren. Nu had ik al een iPad, en die is gekoppeld aan mijn computer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes gebruiken met iPhone en iPad
Ik heb sinds kort een iPhone 4 en wil die gaan installeren. Nu had ik al een iPad, en die is gekoppeld aan mijn computer via iTunes.
Nu heb ik misschien een stomme vraag, maar liever even vragen dan achteraf problemen Kan ik nu zonder problemen m'n nieuwe iPhone op dezelfde computer aansluiten? Herkent hij de iPhone apart of gooit hij het door elkaar? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zelfde vraag (Iphone 4s, komt nieuwe ipad bij).
|
|||
|
|||
Tuurlijk herkent deze je beide toestellen .
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk, het is de 21e eeuw hoor. :')
Je kan zelfs van beide apparaten reservekopieën maken en terugzetten zonder dat iTunes dit allemaal door elkaar haalt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken | manoy | iTunes | 9 | 10-08-12 23:11 |
Amerikaanse IPad met 3G in Nederland gebruiken | CV-G | iPad algemeen | 7 | 09-09-10 08:01 |
Ipod + Iphone met 1 Itunes te gebruiken? | Rens100 | Archief | 2 | 23-11-09 17:29 |
Verbind met itunes om Pushberichgeving te gebruiken | francebramie | Archief | 2 | 31-07-09 20:54 |
|
|