I tunes op Mac herkend I phone 3 s niet meer..... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn i mac herkend mijn i phone 3 s niet meer. Pas geleden is mijn iphone gevallen en daarna lade de Iphone niet meer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I tunes op Mac herkend I phone 3 s niet meer.....
Mijn i mac herkend mijn i phone 3 s niet meer. Pas geleden is mijn iphone gevallen en daarna lade de Iphone niet meer op en I tunes herkende de I phone niet meer.
Gisteren de batterij vervangen en batterij van de iphone lade weer deels op. Echter I tunes herkend de iphone nog steeds niet. Toen heb ik ik alle instellingen op de i phone gerestored.. De i phone vraagt nu dat deze gekoppeld moet worden met I tunes van de Mac. Maar deze herkend de Iphone nog steeds niet. Erg vervelend......iemand een idee waar dit aan kan ligt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
i-phone niet herkend | wimvanzon | iPhone algemeen | 6 | 25-04-11 12:03 |
programma's van i tunes sync-ed niet met i-phone | The Goose | iTunes | 5 | 06-11-09 20:05 |
Windows: Mijn apple-id wordt niet herkend op i-tunes | beertjedoos | iTunes | 3 | 01-07-09 22:41 |
Mac OS X: wachtwoord wordt niet herkend in i tunes | iHansD | iTunes | 1 | 07-01-09 15:49 |
Mac Herkend iPhone Niet Meer... | CadmanF | Unlock [archief] | 7 | 13-02-08 19:58 |
|
|