//

Bestanden van iPhone naar iTunes synchroniseren

Bestanden van iPhone naar iTunes synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een nieuwe laptop gekocht omdat mijn oude laptop gecrasht en kapot is. Ik heb de nieuwste iTunes geïnstaleerd. Nu is het echter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-12, 15:18
Bernier Bernier is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1
Exclamation Bestanden van iPhone naar iTunes synchroniseren

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht omdat mijn oude laptop gecrasht en kapot is. Ik heb de nieuwste iTunes geïnstaleerd. Nu is het echter zo dat op mijn nieuwe laptop niet mijn apps, muziek en foto's staan omdat deze alleen op mijn iPhone en oude laptop staan. Nu zoek ik dus een mogelijkheid om de bestanden van mijn iPhone te synchroniseren naar mijn iTunes. Als ik de bibliotheek van iTunes zou synchroniseren naar mijn iPhone ben ik mijn muziek en apps kwijt, omdat die bibliotheek nog helemaal leeg is. Ik heb na wat zoekwerk het programma phone to PC gedownload, maar ook die crasht als ik hem wil synchroniseren.

Ik heb meerdere forums en onderwerpen gelezen, maar de oplossing is er nog steeds niet. Wie kan mij verder helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe PC bestanden van iPhone naar iTunes boogi iTunes 3 08-03-11 19:58
Windows: Hulp nodig bij synchroniseren applicaties van Iphone naar Itunes ibrouw iTunes 3 01-07-10 20:00
synchroniseren van Iphone naar Itunes (op pc) Marc Volgas iTunes 0 05-05-10 23:32
Ipa bestanden van iPhone naar Itunes DeBar0n Archief 1 13-11-09 07:25
mp3 bestanden van iphone naar itunes EricJ Archief 3 31-07-08 13:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:53.