wachtwoord wordt niet herkend in i tunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een paar dagen niet heb ingelogt in I Tunes krijg ik de melding dat het wachtwoord niet herkend wordt. Ik moet dan via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachtwoord wordt niet herkend in i tunes
Als ik een paar dagen niet heb ingelogt in I Tunes krijg ik de melding dat het wachtwoord niet herkend wordt. Ik moet dan via "wachtwoord vergeten" opnieuw een wachtwoord aanmaken, wat ik dan hetzelfde maak omdat die ook voor een andere alias is ingesteld (waar dit overigings nooit vernieuwd hoeft te worden) Heel vervelend, herkend iemand dit of nog beter weet iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heel vreemd. Misschien iTunes eens opnieuw installeren? Je weet maar nooit...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wordt niet herkend | FudAX | iPhone algemeen | 1 | 11-03-10 16:11 |
Simkaart wordt niet herkend | iPho(w)ner | Archief | 8 | 08-12-09 16:01 |
Windows: Mijn apple-id wordt niet herkend op i-tunes | beertjedoos | iTunes | 3 | 01-07-09 22:41 |
OS 3.0 wordt niet herkend | Maxime89 | Archief | 10 | 17-06-09 14:53 |
herkend gebruikersnaam een wachtwoord niet meer | marcel landman | iPhone algemeen | 1 | 15-06-09 23:50 |
|
|