Calendar synch niet met iCal discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Een collega van me heeft net een nieuwe iPhone, 3G/zwart/16GB/geen Jailbreak, gekocht. Apparaat werkt op zich goed, alleen de synchronisatie van de calendar en iCal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Calendar synch niet met iCal
Een collega van me heeft net een nieuwe iPhone, 3G/zwart/16GB/geen Jailbreak, gekocht. Apparaat werkt op zich goed, alleen de synchronisatie van de calendar en iCal werkt niet optimaal. Wanneer er een afspraak wordt gemaakt op de MacBook dan komt deze wel in de iPhone te staan, maar wanneer er op de iPhone een afspraak in wordt gezet, wordt deze niet in iCal gezet. Vreemd...heeft iemand misschien een oplossing.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ical ondersteunt meerder calenders. kijkt je collega wel in de goede calender?
|
|
|||
|
|||
Uiteraard, maar ik heb even op het forum verder gezocht. iSynch werkt op de achtergrond mee, dus ik heb de geschiedenis van iSynch even gereset. Kijk ook even naar een bericht iets verderop 28 oktober volgens mij. Truckdriver had de juiste oplossing.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCal synct niet met Mobile Me | theory18 | iPhone algemeen | 0 | 25-11-10 13:04 |
Iphone sync. vrijdag niet met google calendar | divided | iPhone algemeen | 0 | 02-03-10 22:03 |
iCal synct niet met iPhone en andersom | bushok | iTunes | 6 | 02-02-10 18:41 |
Twee iPhones syncen met iCal en Google Calendar | EEQS | iTunes | 12 | 21-08-09 08:49 |
Ical synchroniseert nieuwe afspraken niet met Iphone! | MCNO | iTunes | 7 | 31-08-08 21:07 |
|
|