Kan Itunes U niet synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb itunes U gedownload voor op mijn Iphone en krijg het volgende probleem: Bij het openen krijg je een pop-up of je wilt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan Itunes U niet synchroniseren
Hallo,
Ik heb itunes U gedownload voor op mijn Iphone en krijg het volgende probleem: Bij het openen krijg je een pop-up of je wilt synchroniseren, ik druk op sync, vul mijn wachtwoord (correct) in en na wat laden moet ik opnieuw mijn wachtwoord invullen en zo blijft die in een loop hangen. Er komt hierbij geen melding van goh je wachtwoord is verkeerd ingevuld ofzoiets, gewoon weer het wachtwoordschermpje. Overigens, bij het verkeerd invullen van een wachtwoord krijg ik wel de melding dat mijn wachtwoord verkeerd is. Ook download/abboneert het programma NIET vanuit de catalogus, zonder een melding af te geven. Op mijn ipad had ik totaal geen problemen en werkte alles perfect Hopelijk kan iemand me helpen! Zou graag naar wat lectures kunnen luisteren tijdens het sporten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me helpen??? Heb van alles geprobeerd en superlang lopen zoeken op t web maar het is nog steeds niet opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet synchroniseren met ITunes: melding simkaart ontbreekt | Zipporade | iTunes | 5 | 09-10-11 20:53 |
Itunes kan niet synchroniseren | scubaman | iTunes | 0 | 17-06-10 14:30 |
iTunes kan 2 podcasts niet synchroniseren/vinden | XIII | iTunes | 0 | 03-10-09 16:33 |
Kan niet synchroniseren met iTunes | maxzim | iTunes | 2 | 04-09-09 18:54 |
iTunes kan App's niet synchroniseren. | Zspirit | iTunes | 2 | 07-09-08 21:43 |
|
|