Itunes herstellen/ synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone versie 4.1 -3g welke ik een 1,5 jaar geleden simlock vrij heb laten maken in zo´n speciale telefoonwinkel. De beste man ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes herstellen/ synchroniseren
Ik heb een iphone versie 4.1 -3g welke ik een 1,5 jaar geleden simlock vrij heb laten maken in zo´n speciale telefoonwinkel.
De beste man vertelde mij toen dat ik NOOIT via itunes mag herstellen anders is ie niet meer simlock vrij of zo iets. IK heb mij keurig hieraan gehouden..wat denk je....krijg ik de melding dat ik MOET herstellen via de nieuwe itunes ........... ik kan nu NIKS meer doen op mijn 3g met de nieuwe itunes. HELP??? wat kan ik doen????????????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herstellen in iTunes | WowJustin | iTunes | 4 | 08-01-11 15:18 |
Iphone agenda items weg na synchroniseren, herstellen mogelijk? | wtheiner | iTunes | 0 | 15-12-10 18:16 |
iPhone 3G: Foutmelding Itunes na herstellen | Generaal | Unlock | 7 | 07-12-10 18:29 |
na herstellen belachelijk lang synchroniseren | Rij | iTunes | 1 | 22-09-08 23:13 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|