iPhone 4 blijft hangen niet in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 en ik wilde er graag weer eens nieuwe muziek opzetten. Alleen het probleem is, de iPhone blijft hangen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 blijft hangen niet in iTunes
Hallo,
Ik heb een iPhone 4 en ik wilde er graag weer eens nieuwe muziek opzetten. Alleen het probleem is, de iPhone blijft hangen in iTunes. Hij staat er wel aan de linkerkant bij "APPARATEN" maar daarnaast staat een laad icon. Verder reageert de iPhone en iTunes niet meer. Kan iemand mij helpen en dit probleem in de toekomst helpen voorkomen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 blijft hangen op itunes logo | Oenoeke | iTunes | 0 | 22-11-11 22:42 |
iTunes blijft hangen en album is niet gedownload maar wel betaald | Samcali | iTunes | 0 | 28-09-11 23:50 |
iphone blijft hangen na restore in itunes | svenergy | iTunes | 1 | 27-09-10 21:05 |
iphone blijft hangen bij pineapple logo itunes herkent hem niet meer!!!!! | diederio | iTunes | 20 | 23-05-10 15:30 |
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. | Boy van Baal | iTunes | 1 | 10-09-09 15:03 |
|
|