Geen verbinding Appstore en iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik mijn wachtwoord van Apple ID heb gewijzigd kan ik niet downloaden. Blijft lang op "wachten" staan waarna tijd later berichtverschijnt dat verbinding mislukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen verbinding Appstore en iTunes
Nadat ik mijn wachtwoord van Apple ID heb gewijzigd kan ik niet downloaden. Blijft lang op "wachten" staan waarna tijd later berichtverschijnt dat verbinding mislukt is.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En als je een gratis app downloadt ?
Heb je de bevestigingsemail beantwoord ? Laatst gewijzigd door Beech43; 07-06-12 om 13:36. |
|
|||
|
|||
Geprobeerd gratis app te downloaden maar dat wil ook niet. Email beantwoord.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juni 2012 om 23:29 ---------- Trouwens de bevestigingsemail is alleen een mededeling en hoef je niet te beantwoorden. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juni 2012 om 23:33 ---------- Net nog een keer geprobeerd ( voor de zoveelste keer) en nu lukt wel. Probleem opgelost, bedankt voor het meedenken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi verbinding iphone - itunes | imperator | iTunes | 5 | 14-10-11 23:45 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
krijg geen verbinding meer met appstore | stiefmen | iPhone algemeen | 4 | 29-06-10 23:30 |
Iphone geen verbinding met appstore via Wi-Fi | AAV | Wi-Fi | 2 | 03-03-10 14:58 |
Windows: geen verbinding met itunes | CharlieCharlo | iTunes | 0 | 10-06-09 12:50 |
|
|