Geen Wi-Fi verbinding iphone - itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, in iOS 5 zou het toch mogelijk zijn om te synchroniseren via Wi-Fi? ik krijg mij phone met geen moglijkheid te zien. Alleen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi verbinding iphone - itunes
Hallo,
in iOS 5 zou het toch mogelijk zijn om te synchroniseren via Wi-Fi? ik krijg mij phone met geen moglijkheid te zien. Alleen via usb. Heeft iemand een idee?? Voor de rest schijnt alles te werken. Groet Chris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De iphone moet wel aangesloten zijn op het lichtnet, niet vergeten !! De optie moet ook aangevinkt worden in itunes wanneer de iphone aangesloten is met de usb kabel. Daarna aansluiten op het lichtnet en je ziet in itunes dat de iphone aan het synchroniseren is. Werkt goed bij mij.
|
|
|||
|
|||
Heyy,
Ik had dit probleem dus ook, maar wat raar is dat bij me iPad en iPod ik ze niet hoef aan te sluiten op het lichtnet. Maar nu opeens sinds vandaag wel bij me iPhone. Hoe komt dit nou? |
|
|||
|
|||
Tiens, kom nu net thuis, lees dit bericht en denk bij mezelf 'raar'. Opeens gaat Itunes hier open en zie ik mijn iphone verschijnen. Maar de iphone hangt NIET aan het lichtnet, ligt gewoon op de kast
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik hoef zelfs niet op 'nu synchroniseren' te klikken. Gewoon stekker erin, itunes gaat open en begint te synchroniseren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes maakt geen verbinding met iPhone na update 4.0 | Dylann | iTunes | 10 | 08-12-11 21:46 |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone | yuri0172 | iTunes | 19 | 12-01-11 00:36 |
Windows: Help me geen usb verbinding tussen iphone en itunes | ceylanbey | iTunes | 1 | 11-03-10 22:58 |
Iphone 3G geen verbinding met itunes | gertu | iTunes | 1 | 04-02-09 14:30 |
|
|