iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sindskort heb ik een klein probleem met mijn iTunes weergave venster. Inplaats van dat eer iTunes staat is er london weergegeven. Mijn vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes
Hallo allemaal,
Sindskort heb ik een klein probleem met mijn iTunes weergave venster. Inplaats van dat eer iTunes staat is er london weergegeven. Mijn vraag is of dit weer terug te veranderen valt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar heeft het een of ander raar "tooltje" iets veranderd in de Windows registry.
Ik zou zeggen zoek in Regedit naar het woord "london" en verander het weer in "iTunes". Succes gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk | Rasz | iTunes | 6 | 28-01-12 15:30 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|